| 73Q Music Videos | Vote On Clips | Submit | Login   |

Reddit Digg Stumble Facebook
Desc:We witnessin somethin we ain't never seen before
Category:Nature & Places, Horror
Tags:boston, nightmare fuel, anthropology, sunfish, bearing witness
Submitted:lotsmoreorcs
Date:08/27/16
Views:482
Rating:
View Ratings
Register to vote for this video

People Who Liked This Video Also Liked:
What's he doing with that broom?
The Jesus Rant
Reporter quits on air to go legalize pot
I am a Gamer
Eulogy for Gary Coleman upon his passing
[Blizzcon 2009] Diablo 3 New Class: Monk.
Wrestler gets hit in the mouth with a bowling ball.
Arnold Schwarzenegger - Greatest Hits (part 2)
Peter Palpin aka The Knight of the Light
'commercial' from Putney swope
Comment count is 29
William Burns
It's an adult sunfish.
lotsmoreorcs
it's humorless blinky asbergers LETS HELP IT BRO

William Burns
Go die you biggoty little shit

William Burns
And take your sockpuppet Fezren with you, dumbshit.

lotsmoreorcs
lol "biggoty"

you sad aging balding fat fucks know all my videos still show up under "see all" regardless of whether your booting me off the front page crusade you all take such pride in right?

pusssyyyy faggggotttt cuccckkoooolllldddd ARE YOU READY FOR TRUMP

also, do you have any retard spergs in your family or are you the only one? aa-duhh-duhhh-dduurrrrr

SolRo
no one looks at see all videos except you.

memedumpster
It's a Mola mola.

Poor Fezren has been here since I lurked for years before posting, now gets blamed for everything.

SolRo
also; orcs mad

SolRo
meme, why do you keep staring the racists garbage? are you just dumb or what?

Caminante Nocturno
5 stars for SolRo, of all people, accusing someone of being mad.

Sanest Man Alive
THAT THING LOOKS HURT JAY

As a bonus, I'm glad they weren't equipped to do worse than give it a new lip ring.

lotsmoreorcs
lol. bunch of fatasses sitting around netflix

RedRust
What a beautiful fish.
Monkey Napoleon
Orcs, and also there is no way this isn't a dupe.

There's NO WAY that bumping his universally shitty vids off the front page doesn't get to him. When it gets really bad and he can't muster the stars to keep anything up, he goes dark and starts rapid-fire submitting shitty facebook/4chan viral meme vids from a year ago that are probably dupes like this, titled and tagged in such a way that you can always spot them in the hopper by how desperately tryhard to fit in they seem.

Orcs' stealth submissions are like what a shitty AI would submit.
bawbag
Yup, spot on. *****

lotsmoreorcs
Does not get to me for reasons I stated above sorry to take the wind out of your sails though cuckold faggot

lotsmoreorcs
Lol drooling as you type that. Get a life dude. My inheritance is worth 20 million. What are you and your chickenshit families legacies worth? Waaaaaahhhhhhhh

lotsmoreorcs
Also give me a place to come meet you and kick your teeth down your throat. Trust me I can afford to fly out

SolRo
Carl's Jr at

2556 South Euclid Avenue
Ontario, CA 91762

SolRo
I'm amazed you think anyone believes your bullshit.

You'll die alone, maybe at home, more likely in a gutter. It will probably be from meth overdose, because that's the most likely path for a piece of white trash like you.

Gmork
You really know someone's got a shitty life when they keep talking about how much money they have (and in this case, he doesn't even have it). My girlfriend, friends and family give me a warmer, fuzzier feeling than orcs will ever know in his entire life.


lotsmoreorcs
dude i really do got a lott o money. i just bought a 2016 chevy equinox but have fun huddled round the campfire with your fat ugly family. also "meth overdose" dude there is no way you're not at least 40. lol bald and fat

SolRo
you're a supposed millionare and you show off by saying you bought a shitty American SUV?

You can't even boast about your fake life correctly.

Gmork
orcs checklist:

>juvenile assumptions about baldness, weight or age
>desperately trying to convince people he has money
>bragging about buying the most lowbrow of vehicles

Gmork
Also, something tells me orcs is either balding or has the bald gene and is horribly upset about it. The way he fixates on it is not normal. Then again, that could be said about every single thing he decides to fixate on.

SolRo
He's certainly no PoENews nobility, if 'ur fat and bald and ugly' is the best insult he can come up with and actually thinks will get under our skin.

Nominal
Jay!
F3AR
you guys are all fuckin stupid for even thinking giving a video one star kicks it off the front page, lol.
Register or login To Post a Comment







Video content copyright the respective clip/station owners please see hosting site for more information.
Privacy Statement