| 73Q Music Videos | Vote On Clips | Submit | Login   |

Reddit Digg Stumble Facebook
Desc:well, kinda
Category:Sports, Pets & Animals
Tags:hockey, bear, ice skating
Submitted:Mudpuppy
Date:04/23/08
Views:1490
Rating:
View Ratings
Register to vote for this video

People Who Liked This Video Also Liked:
Orthodox Jews Harass Israeilis Working on the Sabbath
Nick Bravo: WE ARE RISEN
Public Access Santa 2006
Ulillillia's 2D game's development (as of Feb 27, 2008)
Trump's White House Press Secretary's first gig
Teletubbies Accidental Porn
The Ramifications of Google Firing James Demore
Olbermann Slams Clinton for RFK Remarks
The Height of Donald Sutherland's Acting Career
In the Beginning There Was Light (2010) - Trailer
Comment count is 11
TeenerTot
This made me sad in a way. Like the time I went to the circus.
So, I guess 4 stars for amusing evilness.
TinManic
hey! that bear's in showbusiness! i guess you'd rather leave it eating garbage at the dump.
TeenerTot
Yeah. I guess those are the only options for a bear these days.

MasturbationDestination
More like SNOWbusiness!


also that shit is scary, bears on skates. thats the last thing canada needs.

Killer Joe
+2 for taking pokes at the ref.
meamlegion
whats really cruel are those skates... they haven't been modified in any way for his paws. the're probably deformed or something.
fatatty
I wanna see a hockey game where the ref gives the players treats every time they hit the puck, or their helmet, or as long as they don't try to eat each other. -2 for animal cruelty.
AgentOrange
This is pretty disgusting, but I guess it satisfies the evil requirement.
Cube
Earmites?
Zoot42
Lol russia.
Hooker
I can't wait until he's draft ready. He's going to make an unstoppable enforcer for the Sedin line.
Register or login To Post a Comment







Video content copyright the respective clip/station owners please see hosting site for more information.
Privacy Statement