| 73Q Music Videos | Vote On Clips | Submit | Login   |

Reddit Digg Stumble Facebook
Desc:Chris Chan goes through a pregnancy for you.
Category:Horror, Educational
Tags:autism, cwc, Chris Chan, i think its coming out the butt, birth trauma?
Submitted:jimmicampkin
Date:10/20/10
Views:1285
Rating:
View Ratings
Register to vote for this video

People Who Liked This Video Also Liked:
Brenda Dickson
What Now, Mr. President? Part 1 of 3
Parkay Fun Squeeze commercial (2002)
Licki Brush for your kitty!
Clifford - 'Look at me like a human boy!'
Climate Inaction Figures
Rick Perry: Pray against taxes
Russian talent show
PUPPETS + SPACE = TRUTH
Tim Kaine in 'Slice Man' ad from 2000
Comment count is 11
Old_Zircon
Chris-chan/O'donnell 2012
RocketBlender
I don't know any more. This saga's been relatively weak, mostly just some troll making him do really stupid shit in his room.

It's kinda funny, just in how desperate he is for this fake girl that he's willing to make these videos and somehow doesn't recognize this has all happened before, but overall, it's really starting to be more sad than funny.

I'm sure when the inevitable breakup happens I'll 5 star the video he makes threatening her for sex, but right now I don't know what to rate it.
Riskbreaker
Yeah, these videos are not as fun as they're suppose to be. Mostly because Chris is reading scripts instead of being "himself" and just improvise his lunatic videos. Watch any video he made for Ivy, they're equally insane, but far more entertaining.

azazel
I feel like Ben Affleck in Good Will Hunting with most of these videos, I keep hoping I'll come here and Chris-Chan will be gone forever, presumably off to join a support group for people with his condition or at least to get counseling. Then I watch the video where he practices karate and wish people would put him up to doing that instead of this sad, sad crap.

takewithfood
I think everyone has their own moment with Chris, at which point the pervasive misery that is his life finally overtakes the humour of his videos. Schadenfreude has limits, and you've just found them. I call this moment the CWCening.

themilkshark
Each new video is a gift as far as I'm concerned. I don't feel guilty laughing at this fool, this is his favorite shit to do.

It's really funny how uncomfortable ChrisChan makes some POE users... You DO have consciences after all! Must suck.
RocketBlender
Don't get me wrong, it's not that I have a soul or anything like that, I just think this latest stuff has been weak. The fifth or sixth time he's dressed up in some way and did something weird for his fake girlfriend. Plus, it's like Riskbreaker said, it's not as funny when it's so scripted.

I just miss the old days when he'd get on camera and dry-shave because he decided on his own that will prove he's the REAL Chris, or destroy his own PS3 to collect a 01 bounty trolls put on it, thinking he'd outsmarted them. Now that shit was funny.

The McK
Girls, girls, you're BOTH edgy!

kennydra
I don't think he's wearing fake boobs.
Nikon
He's not.

James Woods
Pretty sure he says "Her egg went in my dink', which is funnier imo.
Register or login To Post a Comment







Video content copyright the respective clip/station owners please see hosting site for more information.
Privacy Statement