| 73Q Music Videos | Vote On Clips | Submit | Login   |

Reddit Digg Stumble Facebook
Desc:Jenny Poussin has a kickstarter campaign.
Category:Trailers, Accidents & Explosions
Tags:BBB, Jenny Poussin, morgana, indiegogo
Submitted:baleen
Date:08/26/11
Views:1223
Rating:
View Ratings
Register to vote for this video

People Who Liked This Video Also Liked:
This Troper EP 10: Sonic the Hedgehog Part 2
Ween - Dr. Rock
Alarm Guy from Kentucky Fried Movie
KMPH Exclusive: Meet the Real Kai, Hatchet-Wielding Hithchiker
Ow! My balls!
Feel The Silence
Yellow Drum Machine
Ayn Rand on Racism
McCain and Obama Danceoff
Peak Shway
Comment count is 16
baleen
"My name is Jenny Poussin, I started my career as a model when Howard Stern complimented my looks on his radio show (from a tiny pic I had sent to a magazine) and soon afterwards I began to dabble in acting."

I really hope she gets the money she needs to make this amazing piece of art.
baleen
BTW, if you guys want to come up with a mountain of good submissions, join me in trawling through the kickstarter and indiegogo movie sections. They are made of gold.

Adham Nu'man
I was sold by that stabbing scene. Go quivering buttock, GO!

The Mothership
Baleen don't lie, the damn thang is leanin'.

baleen
I don't think I understood that statement Mrs. Mothership.

The Mothership
that was a poor Lonnie impersonation, in which I tried to express agreement with you about the goldmine of potential subs uncovered, especially at indiegogo. Gotta stop drinking and commenting.

baleen
Oh a Lonnie reference! You crazy! I kane believe theez berrds swoopin.

delicatessen
She has come back to you now at the turn of the tide
Caminante Nocturno
It's like someone took an Evony Online ad and turned it into a movie.
TheSupafly
Thank you.

Jet Bin Fever
You can tell she has a lot of depth as an actress.
charmlessman
I like how she transformed from one fake-tittied, plastic-faced whore into exactly the same fake-tittied, plastic-faced whore.
jangbones
Jenny Poussin

Jenny Sin Soup
Enjoys nip sun
Joins nuns? Yep

Chalkdust
c'mon gang, we can make this happen!
garcet71283
Live action Heavy Metal? Fuck yeah.

Frabo
Written and directed by the guy desperately trying to sleep with Jenny Poussin.
Register or login To Post a Comment







Video content copyright the respective clip/station owners please see hosting site for more information.
Privacy Statement