| 73Q Music Videos | Vote On Clips | Submit | Login   |

Reddit Digg Stumble Facebook
Desc:cockatoo week you say?
Category:Pets & Animals, Educational
Tags:Cockatoo, wtf aves, COCKATegory
Submitted:Oktay
Date:02/24/15
Views:1418
Rating:
View Ratings
Register to vote for this video
Favorited 1 Time

People Who Liked This Video Also Liked:
World's First Toilet Theme Park in South Korea
Slow loris lives up to its name
Thomas Edison Electrocutes an Elephant
Desert Eagle
Ozzy the Weasel
Frank Zappa - L├Ąther [Disc 3]
DAMN SON WHERE'D YOU FIND THIS
A guy can't figure out why he's striking out in the online dating world
GWAR manager Sleazy P Martini on the band's future
Robot army sorts 200,000 parcels a day
Comment count is 11
Mother_Puncher
I miss my cockatoo. These bird rants were the best.
infinite zest
My uncle has a Cockatoo, aptly named Cocky. I think they've made up, but he still talks shit to my uncle for throwing a shoe at him like 30 years ago but is nice to everybody else when my uncle's not in the room.

craptacular
cockatoo week! make it happen!
SteamPoweredKleenex
FUCKINGsomethingsomethingsomethingFUCKsomethingFUCKINGsomethingFUC KINGFUCKsomethingsomethingFUCK!
Ugh
sounds like momma used to make
il fiore bel
Fuckin' bastard.
SixDigitDebt
I am convinced that my upstairs neighbours are squabbling cockatoos now.

That makes so much sense.
gravelstudios
All he needs is a cigarette and a camo jacket and he'd fit right in down at the local gas station with all the other guys who hang out there.
Robin Kestrel
So, I'm tendin' bar there at Ecklund and Swedlin's last Tuesday, and this little guy's drinkin' and he says, "So where can a guy find some action? I'm goin' crazy out there at the lake." And I says, "What kinda action?" and he says, "Woman action, what do I look like?" And I says, "Well, what do I look like? I don't arrange that kinda thing," and he says, "But I'm goin' crazy out there at the lake," and I says, "Well, this ain't that kinda place."
animegurl1000
"Pebble has had approx 10 homes in just over 20 years of her life. So we don't know for sure where she learned it, but she came to us with it. It's obvious she heard it a lot somewhere along the line :( "
Meerkat
I want to get those shut up little man tapes and put them on repeat in a room with a cockatoo for 5 years and then surrender it to a shelter.
Register or login To Post a Comment







Video content copyright the respective clip/station owners please see hosting site for more information.
Privacy Statement