| 73Q Music Videos | Vote On Clips | Submit | Login   |

Reddit Digg Stumble Facebook
Desc:Choice chops from one of the worst films not to be featured on MST3K
Category:Classic Movies, Horror
Tags:troll, nilbog, green blood, goblin, hospitality
Submitted:Gurlugon
Date:04/04/07
Views:5882
Rating:
View Ratings
Register to vote for this video
Favorited 16 Times

People Who Liked This Video Also Liked:
Star Wars - Awkward Awards
Randy Savage: You Can't Touch This!
WXO Johnny Ace (Laurinaitis) confusing promo
Chubby son slaps his mother on Dr. Phil
The Wiggles - Puppet terror
Cowboy Bebop- Pierrot Le Fou fight
Tina Fey talks about her facial scar.
Quality snippet from vintage LSD Educational short. (1971)
Terror Toons Trailer
The New Internet
Comment count is 35
kwelladakid
A double decker baloney sandwich!
Portaxx
NILBOG. YES.
Nick C.
You can't piss on hospitality! I WON'T ALLOW IT!
Zhou Fang
Needs the scene where the monkey picks up the crystal (egg?) and takes off like a rocket.
sudan no1
What kind of idi-ott joke is this?!
Hooper_X
What in the unholy shit did I just see?
kingarthur
Yeah, that about covers it. Amazing how much of this I've blocked out over the years.
Rafiki
Sing that song I like so much
RandomFerret
Row, row, row your boat
Over the bounding main
We sing this song because it is
In the public domain

boner
It's hard to tell, but Nicolas Cage played all the parts in this film.
FeeFiFoFoTheFifeFifeBrown
The corn scene almost killed me.
Corman's Inferno
Think of the cholesterol!
KozmicBlue
I totally thought dad was gonna pee on him to teach him a lesson.
tamago
I thought the same damn thing. I was all "Uh wtf"

athodyd
Both corn scenes almost killed me.
Billy Buttsex
"Stop the car dad, I'm sick!" What a ninny
bopeton
Dude can STOP TIME but still needs help from a kid to fight trolls?
Pandatronic
OH MY GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWD!!!!
FABIO2
This had me at popcorn kissing.
Ramshackle
THE TOXINS!!!!!!!!!!!!!!!!
Rodents of Unusual Size
Cause there's nothing odd about people coming to your home and square dancing uninvited.
blackbetta
You don't p!ss on hospitality, 'specially not if you've got a southern accent
Wintermute
WHAT AH YOO DOIN TO MAAH SON?
Mayberry Pancakes
"He's not a little shit, he's just sensitive."
Vicious
AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGG
Caminante Nocturno
This movie was one of the most grueling films to get through in cinema history. Surgery was easier to get through.
plaid_knight
When they are driving and singing "row your boat", is it supposed to be an homage to manos?
ebola
I think the troll at 1:45 flashed him a "westside" before getting his hand chopped off.
ashtar.
The moral? Never accept ice cream from David Koresh or corn on the cob from a middle aged goth chick.
Squeamish
Sooo... the best way to defeat an invading goblin army is by taking a bite out of your Oscar Meyer baloney sandwich. Gee, thanks movie.
CornOnTheCabre
I for one, see absolutely nothing wrong with this film.
Borborygmus
they're eating her.
and they're going to eat me.
oh my GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOD!

seriouslyuguys
Tonight on eating disorder theater...
kennydra
Dear god the daughter's acting is painful.

I love this movie.
TimidAres
Jesus.
Register or login To Post a Comment







Video content copyright the respective clip/station owners please see hosting site for more information.
Privacy Statement